nedelja, 29. januar 2012

STEAMPUNK OBESKI #2

Tile obeski so mi res res všeč zato sem jih naredila še. In jih tudi še bom naredila še.
Tole je skupinska slika:

04 steampunk skupna

In pa še vsak zase:

05 steampunk komplicirani06 steampunk vijoličast kvadrat07 steampunk srčekvijoličen steampunk srček

Do sedaj sem jih vse naredila na sivo-črno osnovo. Tokrat pa sta drugi kvadratek in drugi srček na vijolični osnovi. V planu imam še druge barve (bordo, temno zeleno, temno modro…) Meni so še vedno bolj všeč na sivo-črni. Kaj pa vam?

Oba okrogla obeska iz prejšnje objave in prvi in zadnji obesek iz te objave še nimajo lastnika in so naprodaj pri moji mami. Če vas zanima več jo kontaktirajte na e-mail kitty@17slon.com.

3 komentarji:

  1. Čuj, saj me bo tvoja mati verjetno skrtačila po klepetu, ne, ma se mi vidi, da jo znaš kmalu pustiti za sabo. :) Zelo lepi so, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je tvoj stil in srčki so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši