nedelja, 22. januar 2012

PECIVO

No za po koncertu sem pa spekla pecivo. Makovo pecivo premazano z marmelado prelito z čokolado.

pecivood zgoraj

pecivoprerezano od strani

Moj recept za tako pecivo:

4 jajca
4 žlice sladkorja
4 žlice moke
1 vrečka pecilnega praška
1 vrečka vaniljevega sladkorja
mak (po okusu)
malo mleka
Zmešaš (približno v zgornjem vrstnem redu). Pečeš okoli 20min pri 180 stopinj celzija. Ko se pohladi natopiš z razredčenim javorovin sirupom (1:1 z vodo). Nato namažeš z marmelado po izbiri (jaz sem uporabila marelično). Daš v hladilnik. Za čokolado sem uporabila mešanico črne in mlečne kuverture. Stopiš z žličko kisle smetane in z nožem razmažeš (nežno) po marmeladi. Daš v hladilnik da se čisto strdi. Razrežeš (jaz sem jih v diamandke) in postrežeš :D

Drugo pecivo pa je takole:pecivo

Listnato testo, mandljev “nadev” in čez jabolka. Recept sem našla tukaj.
Dober tek!
Naslednji pa je še plakat…

Ni komentarjev:

Objavite komentar