torek, 9. junij 2009

NOTE NA PAPIRJU

Bliža se konec šolskega leta in tudi pouk glasbene teorije se je za letos končal. Za učiteljico sem naredila tole:

voscilnica

Čokolado sva kupili s prijateljico, ki tudi hodi k teoriji, kuli sem naredila že zdavnaj in mu (ji) dala ime Gospodična. Ne vem zakaj. Izmislila sem si osebnost zanjo, da bi se rada naučila igrati na kakšen inštrument, in izvedela kaj o glasbi na splošno(vse to sem si izmislila v prbl. petnajstih minutah). Za voščilnico sem uporabila temno moder šeleshamer. Nanj sem nalepila kos not, ki sem jih obžgala, jih zmočila, osušila in zmečkala. Na eno stran not sem iz lepila “nalila” violinski ključ in ga potresla z bleščicami. Na drugo stran pa sem z modrim in z belim kulijem narisala nekaj različnih not in pavs.

I'm entering this card to the CUTE CARD THURSDAY challenge Thank vou miss.

Ni komentarjev:

Objavite komentar