ponedeljek, 29. april 2013

PRECEJ ZA NAZAJ

No ja, kakor se obljubila bom pokazala stare izdelke. Ko sem šla skozi slike, se je izkazalo, da sploh nisem pokazala nič od novega leta!
Zato so tu slikice daril za male in malo večje :)

čarobne palčke

Mlajši bratec, sestrična in bratranec so do novega leta prebrali vsaj prvo knjigo Harryja Potterja in so navdušeni, zato sem jim naredila vsakemu svojo čarovniško palčko. Navodila sem našla na internetu, pa zdaj na žalost ne najdem več originalne strani. Če koga zanima, lahko posredujem navodila.

uhani

Za sošolke, s katerimi smo že res dobre prijateljice, sem naredila uhane s snežinkami, in pokolažkala platnice zvezka, da lahko napišemo kakne smešne prigode iz šole ali kaj podobnega.

dnevnik

Poleg tega sem še porisala in popisala eno skodelico

skodelica - mačkaskodelica - napis

 

Zdaj mi pa ostane samo še par uhanov in en obesek, pa se bom ujela :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar