petek, 16. julij 2010

NAGRADICA

Ko sem danes pogledala na blog, sem videla da me čaka nagradica – medolinček:

Dobila sem ga od Mravljice. Hvala!

---

Pravila:
- Nominiraj 10 blogeric za to nagrado
- Naredi objavo z nagrado in povej, kdo ti jo je podelil
- Obvesti nominirane blogerice
- Daj nagrado na svoj blog

Nagrado podeljujem:

McCrafty
Gordy
PopiKoki
Renati
Hali
Mateji
Vladuški
moi
Maji
Kate

4 komentarji:

  1. Hvala, hvala! Zelo sem vesela in to je velika čast, da se spomniš name, ko moraš izbrati samo 10 blogov med tako veliko blogi, ki bi si tudi zaslužili to nagrado. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za nagradico, z veseljem jo sprejmem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najprej čestitke tebi za medolinčka in tvoj blogec. In velika ti hvala za prijetno presenečenje. Bom lepo poskrbela za mojega medoličnčka ;)

    OdgovoriIzbriši