četrtek, 24. junij 2010

ZA KONEC ŠOLSKEGA LETA

Že eno leto je od prvih objav na tem blogu.
Ampak daril sem se letos lotila malo drugače. Ne običajen nakit in čokolada, ampak platna (oz. platni).
Eno sem naredila za učiteljico čela. Najprej sem naredila zeleno-rumeno podlago, nato sem odtisnila temno zelene krogce, potem sem narisala notno črtovje in basovski ključ, za glavni motiv pa sem uporabila servietko. Prišlo je takole:

Slika 002

Drugo pa je šlo moji razredničarki. Podlaga je v osnovi svetlo zelena, razen tam, kjer sta roži- tam je živo rumena. Mrežo sem narisala z rjavo barvo in šele na koncu pobarvala nekatere kvadratke. Tam kjer so rumeni sončki je ogromno različnih barv, saj mi ni in ni hotelo uspeti, tako kot sem si jaz zamislila. Sončki so iz rumenega papirja, rožici pa izrezani iz servietke. Prišlo je takole:

Slika 004 

 

Sošolka je razredničarki s servietno tehniko naredila svečnik:

Slika 012

Ni komentarjev:

Objavite komentar